Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۸۸ آبان ۷, پنجشنبه

یورش نیروهای رژیم جنون اسلامی به روستای وله ژیر در مریوان

یورش نیروهای انتظامی رژیم جنون اسلامی به روستای "وله ژیر" مریوان

عده کثیری از نیروهای انتظامی رژیم به روستای " وله ژیر" از توابع مریوان هجوم برده و 2 تن از ساکنان این روستا بازداشت نمودند.
روز پنجشنبه 6 آبان ماه تعداد زیادی از ماموران نیروهای انتظامی رژیم روستای " وله ژیر" از توابع مریوان را محاصره کرده و سپس به منزل 2 تن از ساکنین این روستا با اسامی " باسط و سیوان" یورش بردند و پس از ضرب و شتم شدید و بازرسی منزل نامبردگان، آنان را بازداشت نمودند.
از دلایل بازداشت و اتهامات بازداشت شدگاه اطلاعی در دست نیست।
///////////////////////////////////////////////
ادامه بازداشت و بی اطلاعی از وضعیت "فارس گل محمدی"

از کامیاران خبر می رسد با گذشت بیش از 10 روز از بازداشت "فارس گل محمدی" ساکن روستای "تنگی ور" از توابع این شهر اطلاعی از محل نگهداری و وضعیت وی در دست نیست.
خبر منتشره حاکی است نیروهای امنیتی رژیم 24 مهرماه روستای "تنگی ور" از توابع کامیارن را محاصره نموده و ضمن یورش به منزل خانواده "گل محمدی" فرزند این خانواده با نام "فارس گل محمدی" را بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل نمودند.
لازم به ذکر است طی هفته های گذشته 11 تن از اهالی روستاهای توابع کامیاران بازداشت و کماکان در زندان اداره اطلاعات شهر سنندج تحت شکنجه بازجویی قرار دارند।
//////////////////////////////////////////
موقعیت نازل جمهوری اسلامی در رتبه بندی تبعض جنسی در جهان

بر اساس آخرین آمار منتشره در خصوص شاخص تبعیض جنسی که توسط مجمع اقتصادی جهان منتشر می گردد جمهوری اسلامی در میان 134 کشور در ردیف 128 قرار گرفت.
مواردی نظیر فرصت‌ های اقتصادی و میزان مشارکت زنان، سطح سواد،‌ بحث درمان و طول عمر و میزان مشارکت آنان در عرصه‌های سیاسی فاکتورهایی می باشند که برای سنجش تبعیض جنسیتی مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.
لازم به ذکر است این شاخص بین عدد 0 تا 1 متغیر است و جمهوری اسلامی در سال 2006 از میان 115 کشور در رده 108، در سال 2007 از میان 128 کشور در رده 118 و در سال 2008 از میان 130 کشور در رده 116 قرار داشته است.
///////////////////////////////////////////
بازداشت دهها تن از مقامات امنیتی عراق در ارتباط با انفجارات بغداد

مقامات امنیتی دولت عراق اعلام نمودند در رابطه با انفجارات مرگبار روز یکشنبه هفته گذشته در بغداد، دهها تن از مقامات و ماموران امنیتی این کشور بازداشت شده اند.
وزارت دفاع عراق اعلام نمود بیش از 60 تن از نیروهای امنیتی این کشور از جمله 11 افسر ارشد و 15 فرمانده پست های بازرسی اطراف محل انفجار روز یکشنبه 26 اکتبر دستگیر و تحت بازجویی قرار گرفته اند.
انفجارات انتحاری روز یکشنبه بغداد بیش از 155 کشته و 700 زخمی برجای گذاشت।
/////////////////////////////////////////////////
صدور فراخوان "آی. یو. اف" جهت حمایت از فعالین کارگری نیشکر هفت تپه

"آی. یو. اف" فدراسیون بین المللی کارگران بخش غذا، که سندیکای کارگران نیشکر هفت تپه عضو آن است با صدور فراخوانی خواستار ارسال نامه‌ اعتراضی علیه حکم زندان اعضای هیئت مدیره سندیکای کارگران نیشکر هفت تپه به تمامی کارگزاران رژیم شده است.
در بخشی از فراخوان مذکور آمده است روشن است که دولت جمهوری اسلامی با زندانی کردن نمایندگان کارگران قصد نابودی تشکل های کارگری را دارد. سرنوشت فعالین زندانی سندیکای شرکت واحد و کانون صنفی معلمان نشان میدهد که زندانیان هفت تپه در خطر مواجهه با آزار جسمی و روانی بی وقفه م باشند.
"آی। یو. اف" از تمامی مدافعین حقوق دموکراتیک و کارگری خواسته است با ارسال پیام هایی اعتراض آمیز به سفارت ها و کارگزاران رژیم حاکم بر ایران خواستار لغو احکام صادر علیه فعالین کارگری شوند.
///////////////////////////////////////
کمیته پیگیری ایجاد تشکل های آزاد کارگری" صدور حکم زندان فعالین کارگری نیشکر هفت تپه را محکوم نمود

"کمیته پیگیری ایجاد تشکل های آزاد کارگری" در اطلاعیه ای صدور حکم زندان 5 تن از اعضای هیئت مدیره سندیکای کارگران نیشکر هفت تپه را محکوم نمود.
در اطلاعیه مذکور آمده است ما ضمن محکوم نمودن صدور حکم زندان فعالین کارگری نیشکر هفت تپه از تمامی هم طبقه ای های خود، فعالین و تشکل های کارگری می خواهیم که به هر وسیله ممکن اعتراض خود را نسبت به صدور این احکام ضد کارگری اعلام نموده و با بکارگیری روش های گوناگون حمایت خود را از آزادی فعالیت و تشکل های کارگری ابراز نمایند।
//////////////////////////////////
محکومیت یورش ماموران رژیم به اعتراضات کارگران لوله ساری اهواز توسط فعالین جنبش لغو کار مزدی

فعالین جنش لغو کار مزدی با صدرو اطلاعیه ای یورش عوامل رژیم اسلامی حامی سرمایه به صفوف کارگران معترض لوله سازی اهواز را به شدت محکوم نمودند.
در اطلاعیه مذکور آمده است ما فعالین جنبش لغو کار مزدی یورش سبعانه قوای سرکوبگر دولت سرمایه داری اسلامی به تظاهرات و راه پیمایی کارگران لوله سازی اهواز را قاطعانه محکوم می کنیم و خواستار آزادی فوری و بدون قید و شرط همه دستگیر شدگان می باشیم। ما خواستار حمایت توده ای و همه جانبه از مبارزات برحق کارگران لوله سازی اهواز می باشیم.
/////////////////////////

ئاگاداری میدیا پالتاکی یارسان
 ئاگاداری میدیا پالتالکی یارسان کوردستان تایخ 091101رووژ یکشه مه سائت 19:30.ساز دان به رنامه ئیی هه فته وه مناسبت خاوندکار و ره سم ره سۆم جامعه یارسان به رگذار بۆت.میوان ئی به رنامه سید فریدون حسینی که وه تۆان خۆی توزیی له قوانین وه مراسم خاوندکار ده یت.ئمداورم بتۆانیم له ی به رنامه وه ده لیکه فه راوان شه ره که ت که یم وه بتوانیم ئید خاوندکار وهیک تره تبریک بیۆشیم .پیشا پیش ئید باستان خاوندکار وه گه شت یارسانیک تبریک وه یشیم .وه خیر هاتین و جه م میدیا پالتالکی کوردستان یارسان.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر