Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۸۸ مهر ۲۵, شنبه

کنفرانس مطبوعاتی کمپین



کنفرانس مطبوعاتی کمپینکمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی در نظر دارد روز یکشنبه ۱۸/۱۰/۲۰۰۹ در یک کنفرانس مطبوعاتی نسبت به آخرین وضعیت زندانیان و جلب حمایت های فعالان حقوق بشر و سایر نهادها اطلاع رسانی کند .لذا از شما دعوت می شود تا در روز یکشنبه ۴ بعد از ظهر در سالن آزادی حزب شیوعی جنب سالن روشنبیری سلیمانیه حضور به هم رسانید.روابط عمومی کمپین :تلفن : ۰۰۹۶۴۷۷۰۲۱۰۵۷۳۲ایمیل : Kampain82@yahoo.comوبلاگ کمپین : http://www.kampinanvar.blogfa.com/نمایندگی کمیته مرکزی کمپین در اقلیم کردستان - عراق
--------------------------------------------
وقوع زمین لرزه در تهران

روز شنبه 25 مهرماه مرکز ژئو فیزیک دانشگاه تهران از وقوع زمین ‌لرزه ا‌ی 4 ریشتری در تهران خبر داد.
بر مبنای گزارش مذکور این زمین لرزه در ساعت 14 و 23 دقیقه و 56 ثانیه به وقت تهران ثبت و مرکز آن در جنوب شرقی تهران و حوالی شهر ری گزارش شده است.
خبرگزاری دولتی ایرنا به نقل از یک مقام سازمان مدیریت بحران شهرداری تهران گزارش کرد این زمین لرزه خسارتی در پی نداشته است।
------------------------------
اعتراض شدید کارگران تراکتور سازی کردستان به پرداخت پاداش ها در این شرکت

تعداد 59 تن از کارگران کارخانه تراکتور سازی کردستان ضمن تهیه متنی، اعتراض شدید خود را نسبت به پرداخت پاداش و پول های کلان به مدیران و روسای این شرکت اعلام نموده اند.
در نامه مذکور که خطاب به مدیر عامل تراکتور سازی کردستان نوشته شده آمده است، بخشی از حقوق و مزایای مدیران و روسای شرکت بنام "حق جذب" در آخرین روزهای کاری مدیر عامل قبلی از حدود یکصد تا 500 درصد به یکباره اضافه شده است ما امضا کنندگان این نامه با تاکید بر وضعیت کاری شرکت و کمبود درآمد و منابع نقدینگی به این موضوع معترض و خواستار بررسی و رسیدگی به آن می باشیم।
-------------------------------------------
اعزام چندین گروه جهت برقراری صلح با دولت ترکیه از سوی "پ.کا.کا"

بر پایه گزارش خبرگزاری "فرات نیوز" وابسته به "پ. کا.کا"، این سازمان در بیانیه ای از اعزام 3 گروه جهت بررسی راههای برقراری صلح با دولت ترکیه خبر داد.
خبرگزاری "فرات نیوز" با اعلام این مطلب افزود بر اساس پیشنهاد "عبدالله اوج آلان" 3 گروه صلح شامل دو گروه از شمال عراق و یک گروه از اروپا به منظور کمک به حل و فصل مسئله کردها در این کشور به ترکیه اعزام خواهند شد.
بر اساس این گزارش تصمیم جدید "پ.کا.کا" در دیدار اخیر "عبدالله اوج آلان" با وکلای مدافع خود در زندان "ایمرالی" اتخاذ شده اما اشاره ای به زمان و چگونگی اعزام این گروه ها نگردیده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر