Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۸۸ مهر ۱۵, چهارشنبه

جان اکرم مهدوی این زن بینوا در خطر مرگ است



جان اکرم مهدوی این زن بینوا در خطر مرگ است توسط جنایتکاران اسلامی در ایران برای نجات جان این انسان بینوا و اسیر کشش به عمل آوریم بله بخاطر زن بودن او را اعدام میکنند کور اندیشان شب پرست دوست ندارند چشمشان زنان مثل انسان به بینند بلکه مثل برده و کالا ...به زنان نگاه میکنند ننگ بر آن کسی که این جنون را در کشور ما کسترش بخشید।
///////////////////////////////
افزایش فشار آمریکا بر شرکتهای آلمانی برای قطع رابطه با رژیم
خبرآنلاین: روزنامه وال‌استریت ژورنال در آخرین شماره خود از افزایش فشارها بر شرکت‌های آلمانی فعال در ایران برای خاتمه حضورشان در این کشور خبر داده است। به نوشته این روزنامه گرچه توافق اخیر ایران برای انتقال اورانیوم کم غنی شده این کشور به فرانسه و روسیه به منظور فرآوری از تنشهای موجود در رابطه برنامه اتمی این کشور کاسته است اما آمریکا همچنان به اعمال فشار بر کشورهای متحد اروپایی برای محدود کردن رابطه تجاری با ایران ادامه می‌دهد. به نوشته این روزنامه حتی قبل از افشا شدن سایت اتمی مخفی ایران در نزدیکی قم که واکنش شدید کشورهای غربی را به دنبال داشت آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان خواهان اعمال سختگیری‌هایی در قبال ایران شده بود و از این‌رو روند فعالیت برخی از شرکت‌های آلمانی در ایران به شدت کند شد.
//////////////////
امارات به نماینده خامنه ای ویزا نداد
سایت پرچم: دولت امارات به حجةالاسلام مدنی‌بجستانی که به عنوان جانشین نماینده ولی‌فقیه در این کشور تعیین شده است روادید نداد.
مسئولیت نمایندگی ولی‌فقیه در کشور امارات هم‌اکنون در اختیار حجةالاسلام شاهچراغی است.
بنا بر این گزارش، دولت امارات در حالی تصمیم به ندادن روادید به جانشین نماینده ولی فقیه در این کشور گرفته است که چندی پیش نیز اقامت حجةالاسلام حسینی را که بیش از 18 سال در این کشور به عنوان مبلغ حضور داشته لغو و او را از این کشور اخراج کرده است।
///////////////////////
پارازیت ها سلامت شهروندان را به خطر انداخته
سایت فردا در تهران: پارازیت یا نویز ماهواره ای كه برای جلوگیری از پخش برنامه های برخی شبكه های ماهواره ای فرستاده می شود از چندین نقطه در سطح شهر ارسال می شود پارازیت های ماهواره ای علاوه بر گیجی و خستگی باعث بروز عقیمی می شود.
مهندس جلیل خان بابایی، كـارشنـاس امـور ماهواره ای و مخابراتی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی «فردا» گفت: مواردی مثل قدرت امواج پارازیتهای ماهواره ای و مسافت ارسال و مدت توقف در برابر آن در مضر بودن یا نبودن آن تأثیر دارد.
وی ادامه داد: فرد به خاطر قرار گرفتن طولانی در برابر این تشعشعات دچار سرگیجه های طولانی می شود.
خان بابایی گفت: قرار گرفتن در تشعشع پارازیت آنتن هایی با زاویه 90 درجه و مستقیم در مدت زیاد منجر به عقیمی می شود. در شرایط عادی این تشعشعات آن قدر زیاد نیست اما در اثر زمان زیاد و شرایط قرار گرفتن، منجر به عقیمی شده و كوچكترین آثار آن خستگی مفرط و حالت گیجی است.
پارازیت ها سلامت شهروندان را به خطر انداخته
مسعود پزشكیان خواهان برسی جدی تاثیرات مخرب پارازیت های ماهواره ای در سلامت و روان انسان شد.
مسعود پزشكیان نماینده تبریز و عضو كمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی «فردا» اظهار داشت: از نهادی كه مسول پخش پارازیت برای مختل كردن ماهواراها در شهر تهران است خواهش می كنیم به عواقب جدی این امواج مخرب بر سلامت شهروندان تهرانی توجه داشته باشد.
نماینده تبریز خاطرنشان كرد: متاسفانه پخش پارازیت به صورت كاملا بی ضابطه ای صورت میگیرد و در این خصوص به تنها چیزی كه توجه نمی شود سلامت شهروندان است.
عضو كمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با بیان اینكه در مورد تاثیرات مخرب پارازیت تفسیر های مختلفی وجود دارد اظهار داشت: شایع ترین اثر پارزیت ها تاثیر بر روح و روان افراد و مسائل ذهنی آنها است।
///////////////
دست و پا زدن رژیم درمانده در برابر دانشجویان مبارزرادیو آلمان: در روزهای اخیر فشارها بر دانشجویان در دانشگاه‌های ایران افزایش یافته است، اما نتوانسته دانشجویان و دانشگاه‌ها را آرام کند. فعالین دانشجویی این اقدام‌ها را "دست و پا زدن استبداد" تلقی می‌کنند.
سال تحصیلی در دانشگاه‌های ایران همانطور که پیش‌بینی می‌شد با ناآرامی آغاز شد؛ نخست دانشگاه تهران، سپس دانشگاه صنعتی شریف و روزهای بعدهم برخی دانشگاه‌های دیگر. این ناآرامی‌ها در اعتراض به حضور برخی از اعضای دولت محمود احمدی‌نژاد در دانشگاه به مناسبت آغاز سال تحصیلی رخ داد. در روزهای بعد نیز اعتراض‌های دانشجویی با همین‌ انگیزه‌ها، از جمله در اعتراض به حضور غلامعلی حداد عادل و جواد لاریجانی در دانشگاه ادامه یافت.
آنچه که در اعتراض‌های دانشجویی هفته‌ی اول مهرماه توجه ناظران را به خود جلب کرده این است که شعارهای اعتراضی دانشجویان بیش از آنکه با مسائل دانشجویی و دانشگاهی ارتباط داشته باشد، ادامه‌ی شعارها و مطالبات متعرضان به نتیجه‌ی انتخابات ۲۲ خرداد است.
در همه‌ی این اعتراض‌ها مقام‌های دولتی و نمایندگان حاکمیت با شعارهای "مرگ بر دیکتاتور"، "دولت کودتا، استعفا استعفا" مواجه شدند. برخی اقدام‌های حکومت از جمله پخش "اعتراف"‌های عبدالله مومنی نیز نتیجه‌ی خلاف انتظار حکومت در دانشگاه‌ها باقی گذاشته است.
به نظر می‌رسد وجود چنین روحیه‌ای در میان دانشجویان، نگرانی مسئولان حکومتی را برانگیخته است. فعالان دانشجویی می‌گویند علت این که فرمانده سپاه پاسداران دست بسیج در فعالیت‌هایش در دانشگاه باز گذاشت ناشی از همین نگرانی است. جعفری روز جمعه گذشته (۱۰ مهر) به دانشجویان بسیجی گفت، «بسیج دانشجویی در میدان جنگ نرم، استقلال عمل دارد و منتظر دستور مسئولین بالادست نباشند.»
روز جمعه‌ی گذشته همچنین ماموران نظامی و امنیتی با حمله به یک نشست شورای تهران دفتر تحکیم وحدت ۱۸ نفر از دانشجویان را بازداشت کردند. گزارش‌ها حاکی است که این دانشجویان پس از ساعت‌ها بازجویی و تهدید آزاد شدند، اما ۲ تن از آنان به زندان اوین منتقل شده‌اند.
بنا به برخی خبرهای دیگر، مجوز استفاده‌ی شمار زیادی از دانشجویان از خوابگاه‌های دانشجویی لغو شده است. این اقدام شامل شماری از دختران ساکن خوابگاه نیز می‌شود. احضار دانشجویان به کمیته‌های انضباطی و محروم کردن آنها نیز همچنان ادامه دارد. منابع دانشجویی می‌گویند طی دو ماه گذشته بیش از هزار دانشجو با فشار و تهدید روبرو شده و یا احکام سنگین کمیته انضباطی مبنی بر ممنوعیت از تحصیل و یا اخراج را دریافت کرده‌اند.
با این حال فعالین دانشجویی می‌گویند هیچیک از این اقدام‌ها نتوانسته فضای دانشگاه‌ها را آنچنانکه مقام‌های حکومتی می‌خواهند، آرام کرده و تحت کنترل آنها درآورد. دانشجویان این اقدام‌ها را "دست و پا زدن استبداد" تلقی می‌کنند.
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر در بیانیه‌ای که روز یکشنبه ۱۲ مهر صادر کرد نوشته است: «استبداد به دست و پا زدن افتاده است و در خشم و ددمنشی خود به هر سو سرک می‌کشد. رسوایی جنایت و پلیدی اعمالش دامنش را گرفته و چون حریقی به هست و نیستش افتاده. جبران زشتی‌های سال‌های سالش را می‌خواهد با سرکوب و استبدادی مضاعف بکند که این چه قصه دردناکی است.»
دانشجویان دانشگاه امیرکبیر همچنین خواستار آزادی فوری و بدون قید و شرط "عزت تربتی" و "احمد احمدیان" دو دانشجویی شده‌اند که روز جمعه گذشته بازداشت شدند. انجمن اسلامی پلی تکنیک نوشته است: «این بار استبداد نخواهد توانست در بزم شب‌اندیشی‌اش به سرور بنشیند که دانشگاه ثابت کرده است به یاران دبستانی اش وفادار است و تا آزادی آن‌ها از پای نخواهد نشست.»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر