Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۸۸ آبان ۶, چهارشنبه

قطعه فیلم از ضرب و شتم پلیس ترکیه در کردستان

جنایت فاشیستهای ترک علیه فرزندان خلق ستمدید کردستان آیا وجدانها از بین رفته است آیا ما کردها حق زندگی نداریم؟ آیا وجدانهای انسانیت مورد آزار قرار نمیگیرد هنگامیکه میبینند که کودکان کرد توسط فاشیستهای ترک مورد اذیت و آزار قرار میگیرند؟ مگر دولتهای که حقوق انسان را در یک کاغذ منتشر میکنند چشم خویش را در این باره کور ک...رده اند که پی کی کی را تروریست میدانند و علیه کردها بیانیه صادر میکنند و با چشم خویش میبینند که دولت فاشیست ترکیه چطوری فرزندان این ملت محروم را مورد سرکوبهای غیر انسانی و غیر اخلاقی قرار میدهد و بی وجدانانه بیانیه خویش را صادر میکنند این دولتمردان خودفروش و انسان فروش انسان کرد را در قالب حقوق انسان نگنجانده اند مثل اینکه حقوق انسان را برای خرید و فروش بر زبان می آورند। این ویدئو را نگاه کنید که چه جنایتی در حق و ملت کرد در ترکیه انجام میکیرد.

--------------------------------

کشته شدن 3 تن توسط ماموران امنیتی رژیم در ارومیه

از ارومیه خبر می رسد چند روز قبل ماموران اداره اطلاعات رژیم یک دستگاه خودرو را مورد هدف قرار داده و 3 تن از سرنشینان آن را کشتند.
مقامات وزارت اطلاعات رژیم مدعی هستند این خودرو که در منطقه "ماوانه‌" از توابع شهر ارومیه مورد هدف قرار گرفته است حامل 2 تن از افراد یکی از احزاب مخالف رژیم بوده است. رژیم مدعی کشته شدن این 2 فرد و شخص دیگری با نام "فصیح قادری" شده است.
مقامات امنیتی رژیم تاکنون از پس دادن جسد افراد کشته شده به خانواده آنان خودداری کرده اند।

-----------------------------------------

مرگ مشکوک یک زندانی پس از آزادی از زندان

اخبار منتشره حاکی است "کریم اسماعیلی" که به تازگی از زندان رژیم آزاد شده بود روز دوشنبه 4 آبان ماه به شکل مشکوکی جان خود را از دست داد.
"کریم اسماعیلی" اهل روستای "بانوی دولی قازان" که چند ماه را در زندان رژیم به سر برده بود 3 روز پس از آزادی از زندان به طرز مشکوکی جانش را از دست داد। تاکنون دلیل مرگ ناگهانی وی مشخص نگردیده است.

-----------------

یورش ماموران امنیتی رژیم به منزل یک زندانی سیاسی در مهاباد

نیروهای امنیتی رژیم در مهاباد ضمن یورش به منزل یک زندانی سیاسی که سال ها است در بند رژیم می باشند، در تلاش جهت بازداشت اعضای خانواده وی ناکام ماندند.
روز یکشنبه 3 آبان ماه ماموران اداره اطلاعات مهاباد به منزل زندانی سیاسی "جهانگیر بادوزاده" با هدف بازداشت "توران بادوزاده" همسر و یکی از فرزندان وی یورش بردند و در پی عدم موفقیت در بازداشت آنان، تمامی کتاب و سی دی های موجود در منزل را ضبط کردند.
لازم به ذکر است پیشتر نیز "رزگار بادوزاده" فرزند زندانی سیاسی "جهانگیر بادوزاده" توسط یکی از ماموران امنیتی رژیم در مرکز شهر مهاباد کشته شده است।

------------------------------

تشدید فشارهای امنیتی در مهاباد

از مهاباد خبر می رسد ماموران امنیتی رژیم در ادامه تشدید فضای امنیتی در این شهر به تازگی اقدام به بازداشت تعدادی دیگر از جوانان نموده اند.
نیروهای امنیتی رژیم به‌ بهانه‌ همکاری با یکی از احزاب مخالف رژیم تعداد دیگری از جوانان شهر مهاباد و چند روستای اطراف را دستگیر کرده‌اند که‌ از هویت آنان اطلاعی در دست نیست.
گفته می شود "کژال شیخ محمدی و شیرین احمدی" از جمله‌ دستگیر شده‌گان بازداشت های اخیر مهاباد همچنان در بازداشت و تحت بازجویی به سر می برند.
---------------

پذیرش مشروط پیش نویس مذاکرات وین توسط جمهوری اسلامی

بنا به گزارش خبرگزاری فرانسه به نقل از تلويزيون العالم، جمهوری اسلامی پيش نويس مذاکرات وين را می پذيرد اما خواستار انجام تغییراتی در آن خواهد شد.
به گزارش تلويزيون العالم وابسته به رژیم، مقامات جمهوری اسلامی روز سه شنبه 5 آبان ماه اعلام نمودند ظرف 2 روز آينده پاسخ خود را به آژانس بين المللی انرژی اتمی ارائه خواهند کرد اما خواستار انجام تغییراتی اساسی در متن پیش نویس خواهند شد.
///////////////

بروز درگیری میان نیروهای ارتش ترکیه و گریلاهای "پ. کا. کا"

اخبار منتشره حاکی است بروز درگیری سنگین میان نیروهای ارتش ترکیه و گریلاهای "پ. کا. کا" 5 کشته و 3 زخمی برجای گذاشت.
مقامات ارتش ترکیه مدعی شدند در جریان بروز درگیری میان یک واحد گشتی ارتش ترکیه و گریلاهای "پ. کا. ک" در منطقه "بینگل" واقع در جنوب شرقی ترکیه 5 گریلا کشته، یک سرباز ارتش و 2 غیر نظامی زخمی شدند.
لازم به ذکر است "پ. کا. کا" تاکنون در خصوص خبر جان باختن این تعداد از گریلاهای خود واکنشی نشان نداده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر