Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۸۸ مهر ۳۰, پنجشنبه

درگذشت مادر دلسوز و فداکار کومه له "آسیه قزاقی







درگذشت مادر دلسوز و فداکار کومه له "آسیه قزاقی"

با تاسف فراوان مطلع گشتیم "دایه آسیه قزاقی" مادر دلسوز و فداکار کومه له روز دوشنبه 27 مهر ماه در اثر سکته قلبی در سن 67 سالگی جان باخت.
"دایه آسیه قزاقی" مادر رفقای جانباخته "قاسم و خسرو خسروی"، مادری دلسوز و مورد اعتماد مردم منطقه نقده و سندوس و پیشمرگان کومه له بود.
----------------------------------------------------
تجمع اعتراضی کارگران پرریس در مقابل اداره کار سنندج

روز چهارشنبه 29 مهرماه کارگران پرریس سنندج در اعتراض به اخراج سازی های اخیر در این کارخانه در مقابل اداره کار این شهر دست به تجمع اعتراض آمیز زدند.
به گزارش کمیته هماهنگی برای کمک به ایجاد تشکل های کارگری کارفرمای کارخانه پرریس در تاریخ 28 مهرماه پس از اتمام قرارداد موقت 95 روزه از مجموع 35 کارگری که در قالب چنین قراردادی مشغول به کار بودند تعداد 23 نفر را مجددا اخراج نموده است.
گفتنی است کارفرمای شرکت پرریس حدود یکسال پیش دست به اخراج 35 نفر از کارگران این کارخانه زده بود که با اعتراض 11 ماهه کارگران روبرو شد و نهایتا ناچار شد تحت فشار مبارزات کارگران قرارداد جدید 95 روزه با آنان منعقد نماید.
----------------------------------------
تشدید فضای امنیتی در سنندج

خبر رسیده از سنندج حاکی است نیروهای انتظامی و امنیتی رژیم در ادامه سرکوبگری های خود ضمن کنترل کامل خیابان ها و محلات مختلف، فضای این شهر را کاملا امنیتی نموده اند.
نیروهای سرکوبگر رژیم با همراهی یگان ویژه و افراد بسیج به بهانه واهی مقابله با نا امنی در سطح شهر سنندج اقدام به بازجویی از عابران و بازرسی خودروها نموده و در این راستا تمامی فروشندگان را تحت فشار قرار داده اند تا اماکن کسب خود تا قبل از نیمه شب تعطیل نمایند।
-------------------------------------
صدور دو حکم زندان در شهر مهاباد
بر پایه گزارش منتشره دستگاه قضایی رژیم در شهر مهاباد 2 جوان را به اتهام فعالیت سیاسی محکوم به زندان نمود.
گزارش مذکور حاکی است دستگاه قضایی رژیم "آسو عزیزی" را به اتهام فعالیت سیاسی به 10 ماه زندان تعزیری مکحوم نمود.
دستگاه قضایی رژیم جوانی دیگر با نام "رزگار بانه" را به اتهام تبلیغ علیه نظام و هواداری از یکی از احزاب مخالف رژیم به تحمل یکسال و نیم زندان تعزیری محکوم نمود।
----------------------------
وضعیت نگران کننده یک زندانی سیاسی در زندان سنندج

از سنندج خبر می رسد زندانی سیاسی "حبيب لطيفی" که توسط دستگاه قضایی رژیم به مرگ محکوم شده است در شرایط جسمانی خطرناکی به سر می برد.
"حبيب لطيفی" از 3 ماه قبل بر اثر شکنجه وحشیانه ماموران اداره اطلاعات سنندج دچار خونريزی شدید کليه، بيماری برونشيت مزمن و اختلال در دستگاه گوارش شده است و با وجود شرایط وخیم بیماری مقامات رژیم اسلامی از معالجه نامبرده ممانعت به عمل می آید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر