Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۸۸ آبان ۷, پنجشنبه

دولت جمهوری لیبرال فدرال دموکراتیک ایران

در ایران ما نیاز به یک سیستم لامرکزی داریم چرا چون ایران کشوری میباشد که کثیر الملل و دولت آینده ایران دولت جمهوری لیبرال فدرال دموکراتیک ایران میباشد یعنی دولت جمهوری اتحادی لیبرال فدرال دموکراتیک ایران من اگر کسی سئوالی در این باره یعنی در باره قوانین دولت اتحادی لیبرال فدرال دموکراتیک آینده ایران دارند میتوانند با... من در میان بگزارند و یا اگر سئوالی هم دارند پیشنهاد بکنند من مقاله ای مفسر در باره قوانین و حقوق برابری زنان با مردان حقوق کودکان و تمامی ماده های ان با تفسیر منتشر میکنم با تشکر ساموئیل کو کرماشانی



---------------------------------------------------------


برگه های تهدید آمیزی که طی چند روز اخیر توسط حراست دانشگاه آزاد کرج بین دانشجویان پخش شده توسط موجیهای نیروی انتظامی।











-------------------------------------------------------------
آغاز اعتصاب غذا و داروی هنگامه شهیدی/ یا آزاد میشوم یا میمیرم
کمیته گزارشگران حقوق بشر- هنگامه شهیدی، روزنامهنگار زندانی که در تاریخ 9 تیرماه بازداشت شده بود، ساعتی پیش، پس ازحدود 120 روز، از بند 209 زندان اوین به بند عمومی انتقال یافت. وی که پیشتر قرار بود با قرار وثیقه 100 میلیونی از زندان آزاد شود، در اعتراض به ادامه بلاتکلیفی خود، از شب گذشته دست به اعتصاب غذا و دارو زده است.هنگامه شهیدی اعلام کرده :" یا در اعتصاب غذا می میرم، یا آزاد می شوم"وی که میبایست روزانه 28 عدد قرص را مصرف کند، از شب گذشته از مصرف دارو خودداری نموده است. به گفتهی شهیدی، این قرصها شامل قرصهای اعصاب و قلب هستند.هنگامه شهیدی در شرح انتقال خود به بند عمومی میگوید:" به دلیل خصومت یکی از نگهبانان بند 209، من و فریبا پژوه را از یکدیگر جدا کردند. عصر امروز نیز، به من اعلام کردند که وسایلم را برای آزادی جمع کنم و درحالی که تا دم در زندان اوین نیز رفتم، مرا به بند عمومی منتقل کردند." وی در مورد اعتصاب غذای خود میگوید:" امسال نذر کرده بودم تا در تاریخ 8/8/88 به حرم امام رضا بروم، اما با توجه به وضعیت بلاتکلیفی، اعتصاب غذای خود را از دیشب آغاز کردم. این تنها راهی است که میتوانم نسبت به شرایط خود اعتراض کنم. یا جنازه من از زندان اوین خارج میشود، یا اینکه آزادم میکنند"."شهیدی، مدت 50 روز را در سلول انفرادی به سر برد و پس از آن به سلولهای چند نفره بند 209 انتقال یافت. این روزنامهنگار زندانی، به شهادت افرادی که از زندان اوین آزاد شدهاند، در جریان بازجوییهای خود، تحت شدیدترین فشارهای روحی و روانی قرار گرفته است. همچنین، مسئولان زندان، امروز از ملاقات خانواده شهیدی با فرزندشان جلوگیری کردهاند.ادامه بازداشت هنگامه شهیدی درحالی صورت میگیرد که حدود یک ماه پیش به خانواده او اعلام شد با تامین قرار وثیقه 100 میلیونی میتوانند وی را آزاد کنند. با این حال،روز شنبه، محمد مصطفایی وکیل این روزنامهنگار، اعلام کرد " برای موکلش قرار مجرمیت صادر شده و پرونده او به دادگاه ارسال گشته است."با توجه به شرایط جسمانی هنگامه شهیدی، ادامه اعتصاب غذای وی، میتواند موجب خطرات جدی برای او شود.کمیته گزارشگران حقوق بشر، ضمن ابرازنگرانی جدی نسبت به وضعیت سلامتی هنگامه شهیدی، ادامه بازداشت او را غیرقانونی دانسته و خواهان آزادی فوری وی است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر