Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۸۸ مهر ۲۲, چهارشنبه

ادامه سرکوب دانشجویان دانشگاه رازی کرمانشاه





ادامه سرکوب دانشجویان دانشگاه رازی کرمانشاه

در تازه ترین برخوردها با فعالین دانشجویی دانشگاه رازی کرمانشاه "اشکان مسیبیان، سیامن غیاثی، محمد حسین فرجی و بابک غیاثی به همراه تعدادی دیگر از دانشجویان از ورود به دانشگاه منع شده اند.
از سوی دیگر حدود 30 فعال دانشجویی از جمله "رضا صحرایی فر، کیا مشحون، حامد شیرزادی، بابک غیاثی، بهمن بهرامی، ناتاشا شهران، آرام حمیدی و مجید موسوی" به کمیته انضباطی احضار شده اند. همچنین از خوابگاه دانشجویان خبر می رسد تعدادی از دانشجویان غیر بومی از خوابگاه ها اخراج شده اند.
--------------------------------------------------------------------------------------------


شایعه ای که در بازار تهران پیچید:شیطان جوان کش به درک واصل شد
راه سبز امید :
به گفته بعضی از بازاریان دیروز در بازار تهران شایعه شده که خامنه ای مرده .هرچند این خبر فعلا در حد شایعه است ولی شواهد و قرائن نشان می ده اوضاع عادی نیست.با توجه به حضور گسترده ی نیروهای لباس شخصی در برخی نقاط شهر این احتمال قوت گرفته که خبر مهمی در روزهای آتی همه رو غافلگیر کنه .اگر خامنه ای بمیرد حکومت دچار چه مشکلات جدیدی خواهد شد؟با توجه به اینکه در 4 ماه اخیر میزان تنفر از خامنه ای به شدت افزایش پیدا کرده این احتمال وجود داره که با مرگ او جمعیت زیادی به خیابان ها بریزن و با به صدا در آوردن بوق اتومبیل ها به شادی مشغول بشن که در اینصورتدرگیری خونین بین بسیجی ها( که مثل گرگ زخمی میشن ) و مردم حتمی است .باید چند روز و شاید چند هفته صبر کنیم و ببینیم بالاخره این خ.ر رفتنیه یا نه ؟
----------------------------------------
در خبرها آمده است که: گوگل اسم شامپانزه ايرانی را به احمدی نژاد تغيير داده است. حال اگر يک ميليون نفر از طریق فرستادن ایمیل، اعتراضشون را نسبت به این عمل نامنصفانه اعلام کنند، گوگل مجبور خواهد شد رسماً از شامپانزه ایرانی عذر خواهی نماید
----------------------------------------

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر